Muqayyam Peringkat Negeri Selangor

Jabatan Amal Kota Raja telah menghantar peserta ke Muqayyam Peringkat Negeri Selangor pada 30 Julai - 1 Ogos 2010 di Pantai Bagan Lalang, Sg Pelik Sepang baru-baru ini. Seramai 8 orang peserta telah menghadiri yang diketuai oleh Sdr Akiff & Adam Abd Kadir.

Program yang berorentasikan outdoor dengan keindahan pantai, membuatkan program ini sangat menarik disamping pengisian yang amat padat oleh beberapa pimpinan sehinggakan peserta yang tidak biasa dengan program lasak ini berasa amat keletihan.

Walaupun disebelah malamnya tapak perkhemahan dilanda ribut, dengan semangat yang kental dan tarbiyah yang tinggi, peserta tetap kekal sehingga penghujung program.

Walaubagaimanapun, DPPKR dikejutkan dengan berita kemalangan salah seorang peserta Muqayyam kali ini sehari selepas tamat program iaitu adik Fahmi. Skuad Prihatin merangka melakukan lawatan terhadap mangsa adik Fahmi selepas Solat Maghrib semalam gagal kerana mangsa tiada di rumah.

DPPKR mengucapkan tahniah kepada para peserta Muqayyam kali ini dan bersabar terhadap adik Fahmi atas musibah yang menimpa. Skuad Prihatin akan melakukan ziarah sekali lagi pada malam ini dan juga beberapa rumah di sekitar kawasan berhampiran.

0 comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin
 
UAKR Template by SUUAKR | Dragon Hill And adaptation in blogger by Ctemplates