Tentera Merah menyerang di Majlis Perasmian Pecah Tanah Pembinaan Surau Dan Dewan Serbaguna Pusat Kebajikan Dan Rumah Anak Yatim dan Miskin Al Munirah

Tentera Merah seramai 9 orang sekali lagi turun memberi khidmat bakti mengawal keselamatan pimpinan dan kerja amal di Majlis Perasmian Pecah Tanah Pembinaan Surau Dan Dewan Serbaguna Pusat Kebajikan Dan Rumah Anak Yatim dan Miskin Al Munirah Johan Setia Klang.Taklimat tugasan diberi kepada anggota bagi melicinkan perjalanan program oleh Penyelaras UAKR.Menolong mengangkat lauk ke khemah makan. Berat tu nampak gayanya.....Ketelitian memasang meja juga penting bagi membolehkan para tetamu menjamu selera dengan selesa.Menghidang makanan dan minuman untuk tetamu. Walaupun penat tapi masih mampu tersenyum.Berbaris menyambut ketibaan pemimpin.Tidak ketinggalan menjadi DeeJay untuk menghangatkan suasana program. Sememangnya Unit Amal merupakan badan amal yang serba boleh dalam berkhidmat untuk mayarakat. Tahniah diucapkan kepada Unit Amal Kota Raja yang tak pernah jemu menabur khidmat tanpa mengira penat lelah dalam menuju ke satu tujuan Beramal Kerana Allah.
Kali ini Unit Amal Kota Raja tidak lagi menjalankan kerja amal yang sering dilakukan yakni mengawal lalulintas sebaliknya lebih tertumpu kepada kerja-kerja amal yang lebih dekat kepada masyarakat.

0 comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin
 
UAKR Template by SUUAKR | Dragon Hill And adaptation in blogger by Ctemplates